Tuesday, February 3, 2009

Goodbye all : (

Sob sob. Tsk tsk. Boo hooo hoooo!
Ye aku sedang sedih sekarang, menanti saat-saat nak ke tempat yang baru.
Jauh dari semua orang yang aku sayang. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sudah la poyo betul aku. ouh yes, daku akan ke berpindah ke sekolah yang baru that is at Sekolah Menengah Sains Sultan Iskandar Mersing. It's an SBP. asrama tuhh. first time dalam hidup nak menempuhi segala-galanya kat sana nanti.

Ahhhh takut,suka,gembira,sedih. ishh macam-macam
But mostly, aku akan rase sangat-sangat nak tinggalkan my BFF's, kawan-kawan semua, and of course my family. omg waterfall waterfall mengalir kat muka! haha wth

Gahhh! I love you guys damn much!


9 years bebeh!


Nak kene si piza, kasi la aman sikit aku makan.
Snap sane, snap sini. adoyai, haha

azeera, najwa, pza


Pza again (haihh), aku, azrina

Farewell you guys, hope to meet you guys next hols.
Rindu koramg sangat-sangat nanti and thanks for everything you all had sacrificed for me.
Sorry for all the wrong things I did to you guys. AHHHHH sob sob, tsk tsk

Ha ade apa-apa tips tinggal di asrama? daku tersangatlah jahil tentang benda-benda ni. ehee

Chop lagi satu! I guess this is my last post. I GUESS. So farewell to you my blog. ahhhhhh tidak Jonas Brothers kuuuuuu! ah shit tak buleh tatap diorang sellalu nanti. sob sob!



4 comments:

  1. hey awk
    gud luck yer d sane
    engat nsht akaq tw
    eps yg part kat nyanyi kat bilik air tu
    hehe

    ReplyDelete
  2. iskk iskkk. meleleleh air mata aku.
    cehhh. hahaha. eleh kau jeles sbb gmbr aku ada byk!hek eleh.
    yess, 9 years babe. 9 YEARS! gila bapak lama!
    lepas tu kau dah nk tggl kan aku dah. sobb sobb.
    takpa lah selamat berjuang di sekolah baru.
    selamat memakai tudung labuh baru.
    selamat berjumpa dgn teman wanita baru
    selamat berjumpa dgn teman lelaki baru
    ehhh cannot cannot! kau jgn kuat berangan ehh. nnti nmpk mamat hensem je cnfrm kau cair.
    call lah aku selalu kalau ada masa.
    tau tauu. jumpa lagi nnti. T_T

    ReplyDelete
  3. intan: thanks kak. alah nak nakal jugak! haha

    nadea: yes yes. tak sabo nak nyanyi dlm tandas. mne tau de org join. haha. tandas tukar jadi tmpt kareoke

    pza: Ouh yess gile lame!cpt nye time merangkak.haha. ishh sob sob sobb!
    hah aku akan ku perjuangkan perkara2 tersbut.
    lagi2 part berjumpa dgn tmn laki baru.haha!
    ye aku akan contact rkn ku.
    ouhh gonna miss you! ily! : )

    ReplyDelete