Tuesday, January 13, 2009

kau suka kentut tak?

Eh eh,nak tanya benda private dan secret kat awak lah.takpe awak bagitau kite, kite simpan senyap senyap. awak suka prutt prutt tak?. hahaha. ouh yess, kentut tu dah jadi kebiasaan dan merupakan salah satu amalan yang dipraktikkan dikalangan umat manusia yang tinggal kat dunia ni. dan untuk melepaskan gas yang begitu beracun ni, terdapat pelbagai-bagai cara. pertama, anda boleh pergi ke tempat yang agak riuh dan bising keadaannya. selepas itu anda akan melepaskannya dengan perlahan-lahan. ( memang tak malu betol kalau ade yang buat macam tu. tak pasal pasal orang yang kat sebelah anda tu dapat perfume free. haihh )

Kedua, dengan perasaan yang tidak malu, anda akan melepaskannya dengan sengaja di hadapan keluarga atau rakan-rakan baik anda. keadaan yang macam tu dah begitu lali dilakukan bukan? tipu lah kan kalau korang tak penah buat. ececehh.

Ketiga, anda akan berjalan ke hulu dan ke hilir dan melakukan misi yang ingin sangatt anda lakukan iaitu melepaskan bom atom yang anda tahan selama 5-6 minit tanpa diketahui orang lain. tindakan anda ini boleh menyebabkan kesangsian orang lain terhadap orang-orang yang ada di sekitar mereka dan tertanya-tanya jika mereka melakukan tindakan melepaskan bom atom tersebut.

dan sedang kite google gambar yang berkenaan dengan topik ini, terjumpa lah satu adegan dalam gambar tersebut yang menunjukkan aksi ini


kesian wanita yang tercampak gara-gara lelaki di hadapannya melepaskan kentut dengan penuh semangat dan sampai mukanya bertukar menjadi elmo. haha. sampai terangkat-angkat kaki laki tu, dahsyat..


apa lagi tuan-tuan dan puan puan, mari ikut tips tips ni. haha : )

5 comments:

  1. Ahahahaha! apsl tetibe pasal kentut ni?
    ha mesti kau ade terkentut kuat kat kelas tadikan?
    hahaha!

    ReplyDelete
  2. jaja: hishh mne de kat kelas. kat kantin ar. abis sume dgr. malu i tauu. wuuuu..

    tonymontana: u suke? tu sbnrny packcik ngn makcik i. saje nak promote aksi aksi dyorg. haha

    ReplyDelete
  3. hahaha. gmbar tuh mmg xbleh blahh
    :DD

    ReplyDelete
  4. tulahh. dasyat gile laki tu kentut. melayang layang pompuan tu. haha

    ReplyDelete