Friday, December 12, 2008

Things to do

Pada hari yang indah lagi permai ini, saya merasakan diri tersangatlah bosan! Jadi selepas saya selesai bermandi-mandi dalam kolam renang yang bertempat dalam tandas bilik saya ( yeh right! swimming pool dalam toilet? haha ;p ), saya pun duduk di hadapan meja komputer. Saya pun ternampak ada setongkol pensel dan sebiji buku kosong di disitu. saya pun menggatal kan tangan saya untuk membuat sebuah lukisan.oh no no, dua sebenarnya. wanna see the drawing? nahh tengok puas puas

Photobucket
seriously, i don't know who's this person i drew. main bantai jek lukis
but doesn't she look be-a-utiful! haha



Photobucket
yang mamat ni pulak. mule mule lukis tengok macam frankenstien pun ade.
so aku ubah rambut dia. aku memang tak reti lukis rambut lelaki ni.

that was it. kalau takde kerja aku akan ambil sebiji kertas dan melukis apa apa sahaja. mostly conteng la kan. so if you interested in my drawing, do call me. nak tempah drawing suroh aku lukis pun, no hal. hahaha. gerenti lawa gile babe! ni ade lagi satu pantun nak share kepada anda semua. sekali lagi, baca dengan penuh penghayatan. and as for you pza, cirit birit lah lagi baca pantun ni. bahahaha! so here it is :

Pulau Pandan jauh ke tengah
Gunung Daik bercabang tiga
Buat apa nak ke Pulau Pandan yang jauh tu
Pergi aje ke Kampung Pandan

THE END

8 comments:

  1. hahaha. cantik cantik. boleh buat bisnes. jual dekat central market. mesti kaya. sangat artistik. agak agak yg perempuan tu boleh di gelar jaja tak? hidung seiras siket. hahaha tidak2. gurau sahaja tu. :P

    ReplyDelete
  2. bahahaha.boleh jugak tu. nanti bungkus kasi pza.gerenti terharu.hahaha!

    ReplyDelete
  3. amboi amboi mengumpat aku heh. hoi nadeeya, takde iras aku pun. jauh beza. hah si qama, takdenye nak terharu. haah aku tgh cirit birit bace pantun kau smpi masuk ICU. hahaha!

    ReplyDelete
  4. haha. yess nadeeya. kite dapat hentam dy.
    yeahh! haha.

    ReplyDelete
  5. qama!!
    rindu cikgu irwan ke cikgu hisyam??
    hahaha..

    pantun x ley bla:DD

    truskn ushe anda!!
    hehehaha=))

    ReplyDelete
  6. haha.yelah kot.dah takde keje.
    aku buat la ape yg patot,kasi hilang rindu.
    bahahaha!

    ReplyDelete
  7. alah not so. baru pada tahap amatur lagi. haa

    ReplyDelete