Sunday, April 3, 2011

Kekosongan melanda

Hari ni dah masuk 10 hari kot, asal bukak blog je mesti dah tersangkut-sangkut nak buat post baru. Writer's block lah kunun. Serius dah takda masa yang panjang gila kot nak relax, santai-santai buat post baru. Okay aku admit lah, aku selalu buat post kadang sampai 1 jam ada kot. Selalu orang buat post 10 minit dah siap kot. Pelik bebeno aku ni.

Memandangkan hari ini off dari sebarang pekerjaan, aku nak edit, nak update, nak customize, nak nak nak...... Dah senang citer aku nak buat macam-macam kat blog aku ni. Dah berhari-hari merancang nak buat macam-macam. Last-last tergendala : (

TIME TO GET WORKING! Yeaaaah!

p/s: Next post akan keluar dalam masa 10 jam. hahahaha

2 comments:

  1. ngek..
    otak kau buffering sgt kot..
    aq pling laju nk post entry pn 59minit jekk.
    still x smpai 1jam kan...;p

    ReplyDelete