Tuesday, April 12, 2011

The Sister's Project

Okay title je dah macam gempak (gempak ke?) Well last Sunday, I had nothing to prepare for tomorrow, as in Monday, that is preparing for nasi lomak. Then suddenly this girl here


Yesss her, ni baby lagi ni. Now she's in standard one.

Kay continue! She came to me, dengan muka monyok mintak pelempang, suruh tolong buatkan project work dia. Ape ke bendo darjah satu buat project work??! Aku dulu takdo pun macam tu. Dia pun tunjuklah buku teks English dia. Rupanya,
teacher dia suruh buat mobile, alah yang gantung-gantung gambo kat stick ke hanger tuuu. So kalau dah suruh aku yang buat, memanglah kan. Well actually, if it involves art and crafts whatsoever, aku boleh hadap buat benda tu for like 3 hours straight PUN boleh.

Dan aku dengan mangatnya bawak segala barang nak buat project adik aku. Malas nak terangkan so I took some pictures while doing it

Terlintas idea nak letak water colour kat hanger busuk ni

Us together : )

Tadaaaaaaaa cantik gilorrr an an an???

Budak busuk yang sumbang hanya 3% dalam project ni. Curse you small kiddo!

Last-last akulah yang berhempas-pulas dan bermandi peluh buat benda ni. Kita tunggu lagi seminggu dan tengok hasilnya. Gerenti dah jadi macam nasi lomak yang hari-hari aku bungkus tuu (woot-woot promote ni, hahaha)

And as you see, ada satu previous post ni, dah janji kunun nak review movie tu. Tapi habuk tarak! Screw me. Dah nanti kalau rajin saya update ea ea bloggie : )

2 comments: